Clientii nostri

Clientii nostri – cateva cuvinte despre proiectele noastre
Pekárik Kft.
Industrie: comert, servicii

Activitatea companiei

Pekárik Kft. este prezenta pe piata interna din Ungaria de 15 ani, avand ca domeniu de activitate importul si vanzarea de masini de prelucrare a tablei. Masinile sunt asamblate, livrate si puse in functiune, insotite de documentatie in limba maghiara si de certificate de garantie. Punerea in functiune si intretinerea masinilor vandute (fie ca sunt in garantie, fie ca sunt in afara acesteia) se efectueaza cu propriul personal de specialitate.

Pekárik Kft. se focuseaza pe furnizarea de servicii complete clienților săi, ce constau in soluții personalizate – proiectare, implementare, instalare si service.

Motivul alegerii SmartBiz 365

Pekárik Kft. a ales SmartBiz 365 pentru administrarea facila a unei cresteri (tranzactionale) si a unei diversificari (organice) a companiei.

Obiective setate pentru SmartBiz 365

A existat o nevoie accentuata ca solutia ERP sa sprijine procesele de baza ale afacerii, pe cele de planificare si analiza si sa asigure transparenta costurilor. De o importanta majora s-a dovedit a fi capabilitatea solutiei de a fi accesata oricand si de oriunde, usurand semnificativ activitatea angajatilor care folosesc solutia in afara sediului.

O alta functionalitate importanta este partea de service, cu care se poate urmari intregul ciclu de viata al unei masini.

 

Solutia aleasa

Suita de module SmartBiz 365, completata de integrarea cu Office 365, acopera necesitatile intregii activitati Pekárik Kft.

SmartBiz 365 este in prezent utilizat de 13 angajati, din iunie 2017.
Rauschert Bt.
Industrie: comert

Activitatea companiei

Rauschert Hungária Bt. si-a inceput activitatea, in Germania, cu Raushert Gmbh, in 2017. Rauschert Group are 12 filiale de distributie si 11 filiale de productie in intreaga lume. Filiala din Ungaria se ocupa de comertul cu prize si sigurante din ceramica pe pietele din Europa Centrala si de Est. Clientii produselor companiei sunt, in primul rand, furnizorii de automobile.

Rauschert Hungária Bt. coordoneaza, de asemenea, si achizitiile necesare pentru comenzile clientilor internationali (functionand ca centru de decontare pentru sediul central din Germania).

Motivul alegerii SmartBiz 365

In Germania, compania utiliza deja o versiune a Microsoft Dynamics NAV. Pasul firesc pentru Rauschert Hungária Bt. era sa achizitioneze un sistem care sa aiba la baza aceeasi platforma Microsoft.

Obiective setate pentru SmartBiz 365

Diverse cerinte financiar-contabile, mai ales in situatia data la momentul alegerii, cand Rauschert Hungária Bt. lucra cu un contabil extern care nu avea acces in sistemul de management al companiei (NAV), necesar pentru activitatea sa zilnica. Din acest motiv, Ungaria a fost capabila sa rezolve rapid acest impediment, odata cu postarea in SmartBiz 365.

Implementarea rapida a fost, de asemenea, importanta pentru Rauschert Hungária Bt.

Solutia aleasa

Suita de module SmartBiz 365, completata de integrarea cu Office 365, acopera necesitatile intregii afaceri.

SmartBiz 365 este in prezent utilizat de 3 angajati, din iunie 2017.
Dealogic Kft.
Industrie: servicii de dezvoltare IT

Activitatea companiei

Dezvoltarea de software pentru banci si analiza bancara (back office).

Motivul alegerii SmartBiz 365

La nivel de grup, compania utilizeaza Microsoft Dynamics GP. In prezent, aceasta solutie nu este disponibila in Europa, motiv pentru care reprezentantii companiei, cautand solutii din suita Microsoft Dynamics, care sa poata fi integrate usor cu GP, au luat in calcul SmartBiz 365. Cea mai importanta cerinta de la solutia aleasa a fost ca aceasta sa sustina raportarea la nivel financiar-contabil in contextul international.

Obiective setate pentru SmartBiz 365

Dealogic Hungary Kft. dorea in primul rand indeplinirea cerintelor financiar-contabile. In plus, era important ca noua solutie sa comunice fara probleme cu sistemul Microsoft Dynamics GP, utilizat pe plan international, pentru o mai buna colaborare intre sucursalele grupului.

Solutia aleasa

SmartBiz 365, completata de integrarea cu Office 365 si Microsoft Dynamics GP, acopera necesitatile intregii afaceri.

SmartBiz 365 este utilizat in prezent de 10 angajati, din iunie 2017.
V-Híd Zrt.
Industrie: constructii

Activitatea companiei

V-Híd Építő Zrt. este una dintre cele mai dinamice companii din industria de constructii de pe piata ungara, avand ca obiect de activitate realizarea de proiecte de construcții feroviare finantate în tara si strainatate (Europa).

Finalizarea cu succes a proiectelor de construcții nu se poate face decat cu administrarea minutioasa a partii lor financiare. Gestionarea contractelor și a documentelor este, de asemenea, de interes major.

Motivul alegerii SmartBiz 365

V-Híd Építő Zrt. cauta, la inceput, o soluție CRM. Ulterior insa, creșterea companiei a justificat achizitionarea unei solultii ERP pentru a putea raspunde nevoilor financiare, comerciale și de gestionare a relațiilor cu clienții. De asemenea, s-a urmarit administrarea resurselor prin intermediul unui singur sistem de management, transparent, pentru cele două companii detinute.

Obiective setate pentru SmartBiz 365

În ceea ce privește noua soluție, cerința principală a fost sa poata administra proiecte, procese speciale financiare legate de activitatile de constructii, precum si sa gestioneze sumele retinute drept garantii bancare in mod eficient si sigur. A fost important să ofere o interfață cu solutia existenta de gestionare a contractelor  si a documentelor.

Solutia aleasa

SmartBiz 365, completata de suita Office 365 Business Premium, acopera nevoile de business ale companiei.

SmartBiz 365 este utilizat in prezent de 11 angajati, incepand cu iunie 2017.