Intrebari frecvente

Am selectat pentru tine cele mai frecvente intrebari adresate

Testarea solutiei este gratuita?

Da. Dupa completarea datelor solicitate in cadrul formularului disponibil online veti primi prin email datele de autentificare in  sistem, ce  vor fi valabile timp de doua saptamani. In aceasta perioada puteti testa solutia, fara nicio obligatie.

Licentele de utilizatori sunt nominale?

SmartBiz 365 utilizeaza licentierea nominala, ceea ce inseamna ca  fiecare utilizator care opereaza in sistem trebuie sa aiba un user si o parola.

Cum pot partenerii externi sa acceseze sistemul?

Fiecare pachet de baza asigura, pe langa licentele incluse, permisiunea accesului pentru inca doi utilizatori externi, fara niciun cost. Acestia pot fi un contabil extern sau un Administrator de Sistem din partea XAPT, care asigura suportul pentru SmartBiz 365. Licentele de Office 365 nu sunt incluse in aceasta categorie.

Poate Office 365 sa fie achizitionat separat de pachetele SmartBiz 365?

Pentru  a putea beneficia la maxim de capabilitatile produsului SmartBiz 365, recomandam achizitia sa impreuna cu Office 365 si utilizarea lor ca un singur produs, integrat. Ai posibilitatea  sa achizitionezi Office 365 atat de la XAPT cat si de la oricare alt partener Microsoft autorizat,  urmand  ca mai apoi noi sa asiguram integrarea cu SmartBiz 365.

Trebuie sa inlocuiesc licentele existente de Office 365?

SmartBiz 365 poate fi integrat cu   Office 365 (in cazul in care detii deja licentele), astfel incat nu trebuie sa inlocuiesti licentele detinute sau partenerul existent.

Suportul pentru sistem este asigurat exclusiv de XAPT? Poate exista o situatie in care trebuie sa contactez direct Microsoft?

Da, XAPT Solutions asigura suportul integral pentru SmartBiz 365, astfel incat nu este necesar sa apelezi la Microsoft.

Ce se intampla daca nu aveti conexiune la Internet sau aceasta se intrerupe in timpul utilizarii solutiei?

Daca nu poate fi asigurata o conexiune la Internet, sistemul nu functioneaza. Pentru situatii neprevazute, noi iti recomandam sa asiguri o conexiune de back up la Internet. In cazul in care conexiunea este pierduta si nu exista o conexiune de back-up in timpul utilizarii sistemului, datele nu vor fi pierdute, ele fiind salvate automat in baza de date din mediul cloud.

Sistemul poate asigura administrarea mai multor companii?

Da, se pot administra un numar nelimitat de companii in sistem. Pretul fix al pachetului include serviciile de configurare pentru o singura companie, insa la momentul instalarii solutiei sau ulterior se pot adauga companii suplimentare, contra cost.

Pot folosi propriile formate de documente in sistem?

Formatele documentelor vor fi configurate in sistem de la inceput, ele putand fi ulterior modificate de catre utilizator. Documentele vor fi personalizate, inclusiv prin adaugarea logo-ului propriu.

Adaugarea unui camp sau schimbarea unui proces poate afecta costul unui pachet?

Avand in vedere ca SmartBiz 365 este  un produs standardizat, modificarile la nivel functional sau cele care afecteaza structura de baza a produsului nu sunt permise. Cu toate acestea, modificari minore pot fi acceptate, insa doar dupa o validare tehnica din partea echipei XAPT. Aceste cazuri de trateaza punctual si vor face obiectul unor costuri suplimentare.

Pot modifica numarul de utilizatori?

Sigur! Poti oricand sa adaugi noi utilizatori cat si sa reduci numarul lor, in limita pragului minim determinat de varianta de produs SmartBiz 365 utilizata.